Deniz ve Mehtap

Bugün 17/09/2020 ve Kızlarımı Yine Erken Aldım Eski Eşim Neslihan Hanımdan Yarın Yola Çıkıyoruz Onlara Güzel Bir Hafta Sonu Yaşatmak İçin Aydıncık’da Bir Otelden Yer Ayırttırdım Deniz Malzemelerimiz Hazır Valizler Hazır Yarın Sabah 06:00’da Gülnar Aydıncık Ulu Resortta Güzel Bir Tatil Bizi Bekliyor Size Tatilimizle İlgili Paylaşımları Bu Yazımda Anlatacağım Hadi O Zaman Seyehat Başlasın Dünya Güzeli İki Kızımla

ve Seyahat Başladır Kahramanmaraş Aydıncık Arası Bu Yolculuğu Babam Şeref KAZANCI Annem Şenay KAZANCI ve İki Kızımla Birlikte Yaptık Arka Koltukta Arabaya Sığamadım Kavgasını Vererek Aydıncığa Kadar Seyehat Ettik Yolda Mıstık Usta Dinlenme Tesisinde Güzel Bir Kahvaltı ve Kahve Keyfi Yol Boyu Kızların Mola Arzusuyla Kazasız Belasız Otelimize Ulaştık Harika Bir Otel Olmasını Umut Ediyordum Ancak 5 Yıldızlı Gezdiğim Oteller Gibi Değildi Bir Kez Daha Anlıyorum Ki Tatil İçin Anamuru Geçmek Gazi Paşayı Aşmak Gerekiyor Tamamen Yerli Turistin Olduğu Bir Oteldi Gördüğüm Tek Rus Sanırım Tabağıma Aldığım Rus Salatasıydı 🙂

Otele Giriş Yaptığımız Saat 15:00 dan İtibaren Saat 18:00 ‘a Kadar Kızlar Aqua Parktan Hiç Çıkmadılar O Yol Yorgunluğunun Üzerine Kızlarla Güzel Bir Akşam Yemeği Yedik Asyayla Takıldığımız Sayılı Anlardan Biriydi Sanırım Hemen Kendine Bir İki Arkadaş Buluverdi Zaten Dream City Sanırım Anlaşmış Gibi Tüm Komşularımda Oradaydılar Bir Çok Komşumla Karşılaşınca Kendimi Sitede Gibi Hissettim İlk Gün Parla Mini Diskoda İki İleri Bir Geri Dansıyla Dans Etti ve Babasını Büyüledi.

Güzel Dans Gösterisinin Ardından Yorulan Parla Odamıza Çıkalım Artık Dedi ve Odada Yatağın Tepesinden Yatağa Atlama Oyunuyla Otele İlk Zararını Verdi 🙂

Ertesi Gün Güzel Bir Kahvaltıdan Sonra Kızlarla Akşama Kadar O Havuz Senin Bu Havuz Benim Eğlendik ve Hiç Mola Vermedik Eğlenceye Akşam Olduğunda Otelde Yine Muazzam Bir Gösteri ve Mini Disko Tabi Bizler Parlanın Peşinde Asya Arkadaşlarıyla Annem Babam Kendi Hallerinde Güzel Bir Gece Geçirdik Parla Pamuk Şekeriyle Oldukça Mutlu Olmuş ki İkinciyi Talep Etti Emri Olur Tabiki Onlara Annelerinin Boşluğunu Doldurmak İçin Elimden Gelen Herşeyi Yapmak Benim Görevimdi.

ve Yaptımda Onlara Güzel Bir Hafta Sonu Yaşattım Onlarla Oldum Onlarla Oynadım Onlarla Uyudum ve Dönüş Zamanı Geldi Gelirken Narlı Kuyuda Güzel Bir Balık Ziyafeti ve Kızlar Yine Denizle Buluşması Tabi Kıyafetler Değişti 🙂 Finalde Parla Çok Canımı Yaktı Annesine Teslim Zamanı Geldi ve Parla O Maluk Sözü Söyledi “BABA KEŞKE 5 SAAT DAHA SENİNLE ZAMAN GEÇİREBİLSEM ” Bu Söz Beni Can Evimden Vurdu Göz Yaşlarıma Hakim Olamadım Olsun Geçen Zaman Birlikte Geçmişti Ya O Bile Yeterdi Bana Ben Onları Öyle Çok Seviyorum ki Kücücük Kalbimi İsteseler Asya ve Parla İçin Bir An Bile Düşünmeden Söker Onlara Veririm Neyse Şimdi Önümüzdeki Haftaya Kadar Sabır Çekmeye Devam Okan Bakalım Bu Hafta Neler Yaşayacağım Kızlarımla Umarım Güzel Zaman Geçirmelerini Sağlayabilirim…